- Missä ja milloin olimme?
- Mitä teimme?
- Miksi teimme?
- Mitä opit?
- Mikä leirissä oli parasta?
- Miltä oma luokka vaikuttaa?
- Miten itse vaikutin siihen, että kaikilla olisi ollut mahdollisimman mukava päivä?
- Lisää päivitykseesi jokin kuva leiriltä.
- Otsikoksi NY 24 h -leiri
- Tunnisteiksi yrittäjyys, leiri, ryhmäytyminen
Näytetään tekstit, joissa on tunniste NY 24 h. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste NY 24 h. Näytä kaikki tekstit
maanantai 18. syyskuuta 2017
Blogipäivitys NY 24 h -leiristä
Kirjoita blogipäivitys NY 24 h -leiristä. Kerro päivityksessä:
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)
